Wat doet zo’n employer branding bureau?
Een employer branding bureau ontwikkelt je werkgeversmerk. Wie ben je, wat zeg je en hoe ziet dat eruit?
Het helpt je recruiters aan een sterk en consistent verhaal. Dat gaat verder dan een mooi verkooppraatje. Het draait om het bouwen van een authentiek merk dat aansluit bij jouw identiteit en kernwaarden. Dat trekt talent aan dat precies bij jouw organisatie past.
Een goed werkgeversmerk begint intern. Een employer branding bureau maakt, samen met jou, een werkgeversmerk dat naadloos past bij je bestaande team. Met hun betrokkenheid en trots heb je belangrijke ambassadeurs aan je zijde.
Maak afspraak
Workstuff als employer branding bureau
Workstuff is, al zeggen we het zelf, hét employer branding bureau om jouw onderscheidende kenmerken te vertalen in een creatieve boodschap en strategie.
Het doel is om jouw organisatie op te laten vallen in deze competitieve arbeidsmarkt. En dan natuurlijk het liefst bij precies de juiste kandidaten.
Met bij elkaar meer dan 40 jaar ervaring in communicatie en reclame, startten Jan Willem Huurneman en Sander van de Vlasakker hun eigen employer branding bureau. Geen log reclamebureau, maar een klein, hecht team dat persoonlijk, flexibel en doelgericht werkt. Vanuit ons clubhuis – een sfeervol klooster in het Amersfoortse groen – ontwikkelen we krachtige employer branding die blijft hangen en vóór je gaat werken.
Meer over WorkstuffCheck ons werk in 60 seconden.
Wil je snel een indruk van ons werk? Check dan hier onze nieuwste showreel!

Maatwerk voor jouw merk
Bij employer branding bureau Workstuff werk je direct samen met onze strategen, ontwerpers en creatives die jouw werkgeversmerk ontwikkelen. Afhankelijk van je wensen en doelen en wat er bij je organisatie past, stellen we een flexibel team samen.
Zo klein als kan, zo groot als nodig. Op die manier heb je bij Workstuff altijd de juiste man/vrouw op de klus!
Neem contact met ons opHoe werken we?
Ons employer branding proces start met een intensieve kick-off. We zoomen in op jouw doelen, identiteit en doelgroep.
Wat maakt jouw organisatie uniek? Wie wil je aantrekken? Wat is dé belofte aan (potentiële) werknemers?
Met die inzichten en aanvullend onderzoek (interviews of sessies) komen tot we een employer value proposition (EVP). Dit is de kernboodschap die de basis vormt voor je wervingscampagne.
Hier vandaan ontwikkelen we een opvallende en effectieve strategie, en bepalen we hoe die eruitziet. Of het nu gaat om outdoor campagnes, social media, werkenbij-website of creatieve stunt, wij zorgen er als employer branding bureau voor dat jouw boodschap het juiste publiek bereikt.
Omdenkers
Met veel humor en lef lukte het employer branding bureau Workstuff om in onze campagne strategie vooroordelen om te draaien naar voordelen!
Zoek je een employer branding bureau om jouw werkgeversmerk naar een hoger niveau te tillen? Workstuff biedt unieke creatieve concepten en wervelende wervingscampagnes. Neem dus vandaag nog contact met ons op!
Neem contact op