Dat goede kandidaten niet zomaar komen aanwaaien op jouw vacatures heb je waarschijnlijk al gemerkt. Een werken-bij website is een belangrijk middel voor jouw wervingscampagne. De werken-bij website dompelt een geïnteresseerde kandidaat onder in jouw bedrijf.
Alles over jouw werkgeversmerk is op deze plek te vinden. Mooi meegenomen is dat het je online vindbaarheid aanzienlijk verbetert. Workstuff kent de ins en outs van een goede en aantrekkelijke werken-bij website.
Aan de slag!Wat is een werken bij website?
Een werken-bij website is het centrale platform van je wervingscampagne. Je presenteert hier vacatures en bedrijfsinformatie aan potentiële kandidaten. Op deze site kunnen zij tot in hun tenen voelen hoe het is om bij jouw bedrijf te werken.
Naast alle openstaande functies vind je er interviews met medewerkers, meer over de missie en visie van het bedrijf en natuurlijk video en foto’s. Hier lees, zie en ervaar je wat jullie nou écht onderscheidt van de concurrentie.
Bij Workstuff weten we:een werken-bij website is een ideaal middel om je werkgeversmerk te versterken en kandidaten te verleiden.
Contact opnemen
Waarom een werken-bij website?
Waarom een aparte werken-bij website? En niet gewoon de vacatures online als onderdeel van je reguliere corporate website? We zetten de voordelen voor je op een rij.
- In deze arbeidsmarkt is je kop boven het maaiveld uitsteken noodzaak. Dat vraagt om creativiteit en uniciteit. Op een werken-bij website kan je dit in allerlei vormen laten zien. Je hebt er de vrijheid om met verschillende soorten content te werken, van tekst tot film en beeld. Helemaal in de stijl van jouw campagne.
- Een op zichzelf staande werken-bij site rankt hoger in Google. Ook houd je de reguliere of corporate website vrij van werving en kan je je hier richten op jouw business en klanten. Waarvoor-ie bedoeld is.
- Een goede werken-bij website zorgt dat jouw vacatures goed vindbaar zijn voor potentiële kandidaten. Het sollicitatieproces wordt eenvoudig en duidelijk. Een ‘one-stop-shop’ dus.Dat maakt de doorloop snel. Zo heb je eerder geschikte mensen aan tafel.
- Op een werken-bij website heb je alle ruimte om informatie te delen die je kwijt wil. Zo hoef je niet alles kwijt in één vacaturetekst of slogan. Je kunt eenvoudig verwijzen naar de werkenbij-website voor meer info.
- Een goede werken-bij website versterkt je werkgeversmerk. Hier laat je zien waar je voorstaat en voor gaat. Dit geeft een duidelijk beeld. Kandidaten die solliciteren herkennen zich hierin en passen bij jouw bedrijfscultuur. Dat maakt de kwaliteit van de sollicitaties hoger.

Meet Workstuff!
Workstuff is een one-stop-shop voor wervingscampagnes. Met veel energie gerund door Sander van de Vlasakker en Jan Willem Huurneman, die samen meer dan 40 jaar ervaring in communicatie, marketing en conceptontwikkeling hebben gebundeld. Met Workstuff richten ze zich 100% op werving, waar een werken-bij website een belangrijk onderdeel van is.
Workstuff werkt vanuit het monumentale Eemklooster in Amersfoort, een plek midden in het bos waar de zusters van de OnzeLieve vrouw nog niet zo lang geleden woonden. We helpen je hier graag aan een werken-bij website die met z’n kop boven het maaiveld uitsteekt. Een basis voor al je communicatie- en wervings activiteiten. Je zit direct met de makers om tafel.
Naast Sander en Jan Willem formeren we een team zo klein of groot als nodig is. Voor elke werken-bij website bouwen we het perfecte team, of het nou gaat om websitebouwers, vormgevers, verhalenvertellers of contentmakers.
Meer over WorkstuffAan het work met je werken-bij website
We starten met een gezamenlijke kick-off. Daarin bespreken de opdracht, jullie wensen en andere zaken die belangrijk zijn. We analyseren waarin jullie verschillen ten opzichte van de concurrentie en wie jullie ideale kandidaten zijn. Samen bouwen we de fundamenten van een onderscheidende wervingscampagne.
Workstuff gaat aan de slag met de creatieve doorvertaling. Doordacht en strategisch, maar ook één die er uitspringt.
Hebben we de definitieve richting gekozen, dan creëren we een verfrissende, herkenbare campagne met een werken-bij website als basis. Die vullen we aan met meer middelen. Van social media posts, tot events: Net wat nodig is om jouw ideale kandidaat te verleiden om bij jullie te solliciteren.
Pragmatisch
Snel schakelen, pragmatisch en verrassend. Dat is lekker samenwerken!
Ook een werken bij-website die jouw verhaal vertelt en de ideale kandidaat aanspreekt ?
Workstuff laat creativiteit voor je werken met een unieke werken-bij websit een wervelende wervingscampagne. Neem contact op voor meer info.
Let's go to work!