Workstuff personeel overleg 2

"We vertalen ruim veertig jaar ervaring in communicatie, marketing en conceptwikkeling door naar de arbeidsmarkt".

Even voorstellen.

Workstuff impressie - Jan Willen en Sander

Waar Workstuff vandaan komt?

Nou, uit de reclame. Oprichters Jan Willem Huurneman en Sander van de Vlasakker hebben namelijk jarenlang hun strepen (en vakprijzen) verdiend in de reclamewereld. Jan Willem is als Artdirector van de plaatjes. Hij bestierde al vroeg in zijn carrière zijn eigen communicatiebureau. Sander is meer van de praatjes. Hij werkte als copywriter bij verschillende toonaangevende bureaus in Amsterdam

Boven het maaiveld uit

Vanaf 2019 werken ze samen aan (re)branding, communicatie en campagnes voor mooie merken en organisaties. In 2022 richtten ze het creatieve bureau Workstuff op. Met een 100% focus op arbeidsmarktcommunicatie, employer branding en werving. Vanuit de visie dat je ook met je werkgeversmerk boven het maaiveld moet durven uitsteken.

Reclame voor je werkgeversmerk

Met Workstuff weten ze al hun ervaring in communicatie, marketing en conceptwikkeling effectief te vertalen naar de arbeidsmarkt. Want of je nu aan een regulier merk bouwt of aan een werkgeversmerk, het draait altijd om opvallen, onderscheidend vermogen en herkenbaarheid. Oftewel: reclame voor je werkgeversmerk!

Goed woordje

Workstuff in 1 woord volgens onze klanten

Fynth staat achter je

Flynth

Flynth staat achter je.

Een verhitte arbeidsmarkt vraagt om verfrissende ideeën.

Durf jij je kop boven het maaiveld uit te steken?

Contact
Workstuff thumbnail