Hard werken moet wel leuk blijven.
Bij infra organisatie Quint & van Ginkel werken nuchtere types die niet snel onder de indruk zijn van deadlines, complexe techniek en fysiek werk… Maar hard werken moet natuurlijk wel leuk blijven! Met hun nieuwe employer brand laten ze zien hoe ze dat doen. Van ‘Happiness Manager’ en een ‘Vrijmibo-bezorgservice’ tot ongemakkelijke testimonials vanuit de massagestoel. Deze campagne laat zien dat je met een gezonde dosis humor én lef toch kunt opvallen in een arbeidsmarkt waar technische aanpakkers niet voor het oprapen liggen.

Geïnspireerd geraakt door deze case van Quint en van Ginkel?
We horen graag van je!Employer brand beeldbank.
Hoe kan je nou beter de Employer brand belofte hard maken dan in een prachtige serie foto’s. We maakten voor Quint en van Ginkel campagnebeelden, slice of work fotografie en portretten. Zo is er een ruime selectie beelden om het Employer brand een eigen gezicht te geven.











Even op de praatstoel.
Voor de werkenbij website van Quint en van Ginkel maakten we 3 korte films over het werk van 3 medewerkers. Om de belofte ‘hard werken moet wel leuk blijven’ helemaal waar te maken namen we deze interviews af tijdens een stoelmassage. En dát levert openhartige gesprekken op.



Werkenbij website.
We maakten aan de hand van het Employer brandbook een ontwerp voor de nieuwe werkenbij website van Quint en van Ginkel. De site ontwikkelden we in samenwerking met Getnoticed.
