portret-1

Albert Schweitzer

Creatie employer brand

Hoe zou jij het doen?.

Het Albert Schweitzer Ziekenhuis is niet zomaar een ziekenhuis. De directie vertelt zijn medewerkers niet hoe zij hun werk moeten doen. Ze vragen juist om jouw persoonlijke invulling aan je werk te geven. En om dus zelf de regie te nemen. Door dit concreet als open uitnodiging te benoemen, voelt de juiste doelgroep zich aangesproken en aangetrokken. Bovendien zorgt de persoonlijke touch intern voor eigenaarschap, betrokkenheid en werkplezier.

Albert-Schweitzer-slogan
ASZ_Mockup
ASZ_Poster-Mockup-Creatlon

Verrassend

Een kijkje in de keuken presentatie met 3 gouden richtingen. Dan wordt kiezen lastig.

Anne-Britt Petri Albert Schweitzer Ziekenhuis
quint&vanginkel-30

Quint en van Ginkel

Hard werken moet wel leuk blijven.

Een verhitte arbeidsmarkt vraagt om verfrissende ideeën.

Durf jij je kop boven het maaiveld uit te steken?

Contact
Workstuff-thumbnail