Wat doet een recruitment marketing bureau?

Als jouw organisatie bekendstaat als een aantrekkelijke werkplek, trek je makkelijker nieuw talent aan. Dáár gaan we voor. Met een doordachte recruitmentstrategie vertaalt Workstuff als Utrechts recruitment marketing bureau jouw onderscheidend vermogen in een mooi werkgeversmerk. De bestaande cultuur van jouw bedrijf – waar sta je voor en waar ga je voor? – staat centraal. Jouw verhaal moet immers authentiek zijn. Daarmee val je op in een concurrerende arbeidsmarkt.

Voordelen van recruitment marketing

Een recruitment marketing bureau (lees: Workstuff) streeft dus naar een onderscheidend en positief werkgeversmerk. Welke voordelen levert dat op?

Contact opnemen

Insert Workstuff!

Workstuff is een Utrechts recruitment marketing bureau dat zich volledig richt op werving. Met een enorme bak ervaring in reclame, communicatie en artdirection, maken Utrechtse ondernemers Jan Willem Huurneman en Sander van de Vlasakker het verschil. Het draait erom dat jij als werkgever laat zien wat jullie onderscheidt. Dit trekt niet alleen mensen aan, maar zorgt er ook voor dat medewerkers zich verbonden voelen. Een recruitment marketingstrategie van Workstuff omvat niet alleen een creatief vertaald werkgeversmerk, maar trekt dit door in alle arbeidsmarktcommunicatie. Je laat zien wat je uniek maakt in alles wat je doet. We hebben als bureau in de omgeving van Utrecht een prachtig netwerk van professionals waarmee we graag samenwerken. En we zitten lekker centraal met ons toffe kantoor in Amersfoort.

Aan de slag!

Als je bij ons Utrechtse bureau aanklopt met het verzoek om een werkgeversmerk te ontwikkelen, starten we altijd met het samen vaststellen van de employer value proposition (EVP). Dit is de belofte die je als werkgever doet aan (toekomstige) werknemers. Waarin onderscheid je je ten opzichte van de concurrentie? Wij begeleiden je daar als recruitment marketing bureau bij. Wij weten dat elke organisatie zo’n uniek verhaal heeft. We moeten deze eerst vinden en definiëren. En natuurlijk gaan we in op de vraag: wat is het voornaamste wervingsprobleem? Met welke strategie kunnen we dat oplossen? Daarna starten we de creatieve conceptfase. Samen met jou als opdrachtgever bekijken we hoe we dit op een onderscheidende, pakkende manier kunnen verwoorden en visueel maken. Als iedereen blij is met het creatieve concept gaan we de productiefase in en creëren we de content voor gerichte social media campagnes, wervelende werkenbij-website of een creatief event.

Inspirerend

De creatieve geesten, het enthousiasme en originele ideeën van het Utrechtste recruitment marketing bureau Workstuff maken onze samenwerking altijd inspirerend!

Christel Bekker VvAA

Boeien en binden met jouw werkgeversmerk? Workstuff vertaalt jouw onderscheidend vermogen in een uniek employer brand met effectieve wervingscampagnes. Neem nu contact op! 

Let's go to work!
Workstuff thumbnail