Wat doet een recruitment marketing bureau?

Als jouw organisatie bekend staat als aantrekkelijke plek om te werken, trek je makkelijker nieuw talent aan. Dáár gaan we voor. Met een doordachte recruitment strategie vertaalt het Amersfoortse recruitment marketing bureau jouw onderscheidend vermogen in een mooi werkgeversmerk.

De bestaande cultuur van jouw bedrijf – waar sta je voor en waar ga je voor? – is daarbij belangrijk. Jouw verhaal moet immers authentiek zijn. Daarmee zorg je ervoor dat je niet alleen mensen aantrekt, maar ze vervolgens ook behoudt.

Neem contact op

Voordelen van een recruitment marketing bureau

Als creatief recruitment marketing bureau gaat Workstuff dus voor een onderscheidend en positief werkgeversmerk. Welke mooie dingen komen daar uitrollen?

Maak een afspraak

Insert Workstuff!

Workstuff is een Amersfoorts Recruitment Marketing Bureau dat zich volledig richt op employer branding. Met een bak aan ervaring in de reclamewereld maken Amersfoorters Jan Willem Huurneman en Sander van de Vlasakker het verschil. Het gaat er altijd om boven water te krijgen wat jou als werkgever onderscheidt. Dat trekt niet alleen mensen aan, maar zorgt er ook voor dat medewerkers zich verbonden voelen.

Een recruitment marketing strategie van Workstuff omvat niet alleen een creatief vertaald werkgeversmerk, maar trekt dit door in alle communicatie. Je laat zien wat je uniek maakt in alles wat je doet. We zijn veel aan de slag landelijke klanten, maar kennen ook lokaal de markt als geen ander. We zijn en blijven Amersfoorters en hebben hier een uitstekend netwerk van professionals waarmee we graag werken.

Zijn we trots op ‘Foortje’? Zeker weten!

Meer over Workstuff

Aan het work!

Aan het work! 

Als je op de Amersfoortse deur van ons bureau klopt met de vraag een werkgeversmerk te ontwikkelen, starten we altijd bij het vaststellen van de employer value proposition (EVP). Dit is de belofte die je als werkgever doet. Waarin onderscheid je je ten opzichte van de concurrentie?

Wij begeleiden je daar als recruitment marketing bureau bij, want wij weten dat elke organisaties zo’n uniek verhaal heeft, ook al weet je zelf nog niet exact wat dat is. En natuurlijk gaan we in op de vraag: wat is het voornaamste wervingsprobleem? Met welke communicatiestrategie gaan we die te lijf?

Als we dit hebben vastgesteld, start de creatieve fase. Samen met de opdrachtgever bekijken we hoe we dit op een onderscheidende, pakkende manier kunnen verwoorden en visueel maken. Dan kunnen we de wijde wereld in! Met bijvoorbeeld social mediaberichten, een advertentiecampagne, een wervelende werkenbij-website of een creatief beursevent.

Let's get to work!

Bruisend

Mijn vaste Amersfoortse go-to-recruitment marketing bureau! Altijd weer energiek, inspirerend en bruisend

Arjen Elbers Recruiters United

Boeien en binden met jouw werkgeversmerk? Workstuff vertaalt jouw verhaal in een creatieve wervingscampagne. Neem nu contact op!

Neem contact op
Workstuff thumbnail